lördag 26 november 2011

Advent.............

Hittade just ett kul klipp som jag tycker passar alldeles utmärkt till inlägget om shopping!

Sen är jag jätteglad åt att vi efter dagar av gråväder ser solen titta fram igen. Då får jag inspiration! Vet ju självklart att det är Advent men jag hinner inte med mentalt........det känns liksom inte i kroppen ännu att julen närmar sig.
Har många gånger funderat över "var och hur" tidsuppfattningen regleras i hjärnan.....Jag tror att mycket av stress som påverkar oss har sin orsak där. Dvs vi upplever att Tiden inte räcker till även om den gör det......
Och det känns bra för mig just nu....för då kanske jag "hinner" pynta med julljusstakar, fixa årets tomtelandsskap som är så roligt !  Så lite adventsförväntan börjar smyga sig på .............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar