lördag 26 november 2011

Det går sakta framåt..........

Nu får det räcka för idag och jag är nöjd med det jag fixat till så här långt! Tomtelandskapet , som innebär att Tomtenissarna jobbar på med små presenter till sönerna i familjen (hoppas man inte blir för gammal för det) är klart och jag tyckte redan att jag hörde nissarna viska och prassla i hörnen........

Sen har jag pyntat lite i adventsgranen som inte är en riktig gran utan en inneväxt. Köpte lite guldpynt på Ikea tidigare och gillar det faktiskt. Vilken praktisk anordning detta med "haken" så jag slapp knyta trådar.......
Och utanför dörren ser det ut så här...... och till sist har jag tänt min fina adventsljusstake som är handgjord ifrån Dalarna. Jag har den framme året runt för det har man med sådana ljusstakar, men jag tänder den bara till advent och över jul-nyårs helgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar