måndag 28 november 2011

HUR kan sådant vara möjligt.........

Jag surfade just runt lite på nättidningarna och hamnade i denna artikel. Jag känner att jag mår lite illa fn och undrar HUR kan något sådan vara möjligt om det nu är sant. Stoppa in sitt barn i en tvättmaskin och starta programmet!?!?!?!?
Klicka på länken för att kunna läsa artikeln  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14000432.ab
Jag blir helt mållös men antar att bakom detta måste väl ligga sociala problem och sjukdom........Och här i Sverige om man läser artiklar som handlar om föräldrars dåliga samveten så kan det handla om att "man höjt rösten, tagit för hårt i armen och liknande...........(jag menar inte att man ska skrika och vrida armar ur led....)
Nej, jag kan absolut inte förstå annat än att detta är en familj i tragedi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar