tisdag 22 november 2011

Jag kämpar på med mina videos.......



Blåmesarna agerar skådisar.........sen gillar jag grannen som passerar och säger till sin grabb "Lär dig lyssna".......men han menade visst inte på fågelkvittret, tyvärr


När jag "förhandsgranskar " filmerna ser det nu  ut att ha fungerat.........men när jag sedan trycker på uppdatera......så blir antingen båda helt svarta......eller en av dem..........Ja,, det är inte helt lätt med denna teknik, men småningom så kanske jag får det att fungera. Testar nu igen med att Uppdatera och håller tummarna!! Filmerna är ju lite skakiga men det är inte lätt att hitta mesarna i lövverket samtidigt som jag går närmare och närmare utan att skrämma bort dem.
OH, lala.....nu såg jag en liten pil längst ner på filmen och klickade på den och då fungerade det. Dvs först var båda helt svarta men sen blev det fågelkvitter av.......(det kanske man måste göra för varje visning?)

 Sen har jag kollat böjningen av en video/flera ?? och vad jag kan förstå så passar flera videos.

1 kommentar:

  1. Tyvärr fungerar filmerna inte fn. Jag vet inte alls om det är tillfälligt eller vad som hänt sedan igår.......Tips mottages tacksamt

    SvaraRadera