söndag 27 november 2011

Jättegoda muffins med pepparkakssmak.........

Fick via en annan blogg plötsligt inspiration att baka dessa muffins. Tycker det är underligt detta med inspiration...för min del dyker "något" bara upp i hjärnan och sen går det inte att motstå. MÅSTE bara göra det........nu var det ju en bild som gav mig en knuff i rätt riktning så det räknas liksom inte fullt ut. Jag gillar inte att baka bullar eller annat som tar lång tid. Snabbt, enkelt och supergott, då är det optimalt! Jag hade alla ingredienserna hemma och det hjälpte ju till. Allt utom en sprits. Jag gjorde en själv av en plastpåse och ett spritsmunstycke som jag hittade bland bakgrejerna. Det blev kanske inte så snyggt men jag är jättenöjd med första försöket. Jättegoda!
Här är länken till á la Lindas blogg
http://lindasmat.blogspot.com/2010/10/pepparkaksmuffins-med.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar