torsdag 17 november 2011

Matt av alla negativa nyheter............

Jag känner mig helt "matt" av alla de artiklar som fn finns på nättidningarna. Aftonbladet som nu djupgranskar äldreomsorgen, nära inbördeskrig i Syrien, mordet på pensionärerna i Alingsås, Lotta E, Gundes sjukdom, euro mm.
Känner för den "lilla världen" just nu och hoppas Kommunen kommer och fixar vår gatubelysning........Trottoaren och vår ingång ligger i totalt mörker efter ca 17 tiden. Stor risk att vi ramlar/halkar. Och sen har vi detta med inbrott i våra bilar.......Men jag är positiv i denna fråga och räknar med reparation snarast nu när jag gjort en egen anmälan........

* Rubrik:
Gatubelysningen
* Beskrivning av felet:
Hej! Jag vet att Samfällighetens kontakt har anmält fel på gatubelysningen men jag vill göra en egen anmälan..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar