fredag 25 november 2011

Ordspråk och tankesätt...........

Ursäkta den dåliga bilden på boken.
Jag har så många böcker med ordspråk och tankesätt som jag gärna skulle vilja ta foton ur för teckningarna eller bilderna i dem är ofta helt fantastiska, men så är det det här med Copyright...........jag förstår inte riktigt hur det fungerar....dvs får man eller får man inte ta egna foto ur en sådan bok och publicera i en blogg? Troligen inte.....men citera och uppge källa det måste gå bra. En favorit är tex Nalle Puh och hans vänner. Jag känner lite extra för I-or och därför kommer han med på foto idag och står för dagens citat. Förutom att jag lägger upp ett ordspråk här då och då kommer det att finnas ett i högermarginalen.

" Alla kan inte, och somliga vill inte. Så är det bara."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar