måndag 7 november 2011

Saab igen........

Läste just på nättidningarna GP och Aftonbladet att GM stoppar nuvarande förslag till rekonstruktion av Saab. Känner mig inte som någon spåkvinna precis men just i detta fall passar det med "detta sa jag redan när jag hörde om förslaget"..........vem kan väl tro på att GM inte skulle stoppa detta och enligt min mening troligen ligger bakom ytterligare stop/förseningar mm under den långa tid som gått. Jag tror och har trott hela tiden att det blir konkurs sedan "slåss gamarna" om bytet till ett billigt pris..........

1 kommentar:

  1. Precis så har jag också trott hela tiden,synd om personalen som måste sväva mellan hopp och förtvivlan...... men vi kan hoppas på att solen skiner i morgon och då njuter vi av det eller hur Maj....... Kram Gunilla

    SvaraRadera