måndag 14 november 2011

Shopping med lunch.........


Köpte bla ett par nya byxor
 Idag hade jag en del ärenden att fixa inne i stan och det blev lyckat. Hittade som vanligt jättefina kläder i en av mina favoritbutiker. Stefanel med italienska kläder !!


Shopping suger så det behövdes påfyllning av energi. Jag valde jättegod laxpaj med spenat på ett närliggande café. Där läste jag Metro, gratistidningen i Göteborg och vad ser jag där? En annons om att Andrea Bocelli kommer till Malmö i juni 2012 men tyvärr tydligen inte till Göteborg denna gång. Jag hade turen att se denna underbara artist när han var i Sverige för några år sedan och glömmer det aldrig...........
Skrev tidigare idag om vad jag inte vill ha av Tomten men biljett till denna konsert........ja det är något jag verkligen skulle vilja önska mig.

Önskejulklappen!



Det mörknar redan vid 17 tiden numera och jag skulle försöka mig på att ta foto av de vackra, nya juldekorationerna som de satt upp i stan. Det blev inte så bra eftersom jag tydligen skakat på handen.....men.kanske bättre med en dålig bild än ingen alls? Känner mig jättenöjd med min eftermiddag nu när jag är hemma igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar