onsdag 30 november 2011

Vårt fadderbarn i en SOS-barnby............

Det känns alltid lika fantastiskt bra när det kommer ett brev och som nu ett kort från "vårt" fadderbarn. Jag har haft fadderbarn via SOS-barnbyar nästan lika länge som jag haft egna barn. Första gången hade vi ett fadderbarn i Chile men denna gång i Europa faktiskt. I Ungern.........Kanske är det därmed möjligt att vi kan komma att ses någon gång...........
Den lilla summa det kostar att ha ett fadderbarn räcker naturligtvis inte, utan varje barn har flera faddrar som stödjer. Men för mig känns det bra att bidra med detta hellre än ingenting........Jag tycker ni ska fundera på de olika stödformer som finns inom organisationen och kanske särskilt nu i jultider. Klicka på länken till SOS hemsida.http://www.sos-barnbyar.se/stod-oss/Pages/default.aspx .

Att inte visa ansiktet på mitt fadderbarn är en självklarthet.......det är en integritetsfråga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar