måndag 26 december 2011

Idag är det en Annan dag.........

Oj, vad jag vaknar sent men det är kanske för att vi lägger oss så sent......? Idag kan man summera julen liten grand, njuta av sina julklappar, bara vara och mysa lite......dvs här blir ingen stess med mellandagsrea eller liknande, iallafall inte idag!
Fortsätter med att försöka lösa Julrebusen, som iår ställer till vissa bekymmer för jag har ännu inte lyckas komma på "vad det ska handla om".....2 sidor fullpackat med klurigheter men kul är det.
Sen ska jag berätta om Önskejulklappen! Biljetter till Andrea Bocellis konsert i Malmö i juni 2012. Det ska bli helt underbart att "återhöra" honom live. Han var i Göteborg 2006 och det var en upplevelse att se och höra honom......tills dess spelar jag hans skivor. Jag fick en av Tomten! Förstår inte riktigt hur han kan veta att jag gillar Andrea såå bra......
Önskar fortsatt trevlig annandag!

1 kommentar:

  1. Trevligt att du kikade in hos mig och lämnde en julhälsning...

    Han sjunger otroligt vackert, då har du något att se fram emot :)

    Hoppas du har haft en underbar jul och God fortsättning!

    Julkramar från Linda

    SvaraRadera