tisdag 17 januari 2012

Ingen inspiration fn..............

Nedstämda Ior
Oj, vad det kan vara GRÅTT ute.......jag tror jag är en person som behöver lite blå himmel och mer ljus för att känna den riktiga lusten att göra något! Men så klart en stark kopp kaffe/gott te hjälper lite grand. Jag kanske bla läser för dystra böcker fn ......."I skuggan av Saddam" samt såg andra och sista delen av miniserien igår. Det blir många tankar och funderingar då!
Kanske satsar jag på en tur in till stan under dagen. Har inte köpt en enda liten sak på rea ännu......
Jag bläddrar lite i min Nalle Puhs "Lilla Klokbok" och hittade följande tänkvärda ord :
HANDLINGSKRAFT
En dag när Nalle Puh inte hade något att göra, tänkte han, att han skulle göra något

Känner mig genast lite mer alert och ska tänka ut något.........och då kanske nästa "klokord" från vännen Puh passar in:
Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut..........

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Sådär kan det kännas emellanåt. Nu längtar jag så efter sol och vår.
    Bra att det finns lite att peppa sig med. :)
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för dina fina ord. Armbanden finns men jag har inte hunnit lägga ut dem i butiken än. Kostar 199 kr plus frakt men vill du ha ett nu bjuder jag på frakten. Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna beställa ett armband. Vet inte om du läser detta men bekräfta i såfall. /Maj

    SvaraRadera