torsdag 19 januari 2012

Jätteroligt med blogg och statistik..........

SKÅL för fortsatt bloggande
  • Tittade just in på bloggen och dess statistik. Det är fortfarande mycket tekniskt som jag inte kan/inte lärt mig om bloggandet, men jag jobbar så sakta på det. Det finns kurvor över besökande antal, när på dagen någon tittar in mm. Jag startade, upplägget, bloggen i slutet av okt men det var först i november 2011 som jag blev aktiv......Det är alltså drygt 2 månader sedan och det har varit roligt hela tiden. Jag kan utläsa statistiken så här fn
  1. 1804 sk sidvyer/besök
  2. Senaste månaden, 21 dec till dags dato 586 besökande (jul/nyår lägre besök)
  3. Senaste tiden ca 30 besök/dag
  4. 5 st följare av bloggen
  5. Några kommentarer finns det och det är jag glad för
  6. Även några som fyllt i fälten för gillar/håller med /kul/intressant     Jätteglad för det!       
Genom bloggandet har jag dessutom kommit i kontakt med många jättefina/intressanta bloggar som förgyller min dag.
Dagens ros till dem alla!
Så jag fortsätter med min blogg som jag har så mycket glädje av själv och som jag hoppas att ni också gillar att "titta in på" i fortsättning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar