onsdag 1 februari 2012

1 februari...och lite statistik igen....

Ny månad, februari.......det låter hoppfullt tycker jag trots att det i Gbg fn är -10 gr. Jag gillar ju detta väder, sol och kallt hellre än "gråmulet,duggregn mm" som är vanligt här.....det känns väl inte så länge sedan det var första advent och det är nu två månader sedan. Febr,mars och plötsligt skulle det var första april...tjoho!! Det känns inte heller så väldigt länge sedan jag började blogga, ca tre månader sedan. Som jag skrivit förr är det mycket med det tekniska som jag ännu ej behärskar mm. Men om jag förstått de statistikuppgifter som finns så har ni läsare "tittat in" hos mig precis nu, 2006 ggr. Det är jag otroligt glad över!! Vad jag förstår är det inte  unika besökare som registreras utan varje gång någon klickar in sig på bloggen/dag.
3 jan-1 febr  




 Det är väldigt lätt att bli sittande framför datorn och surfa runt bland andra jättefina bloggar......där får man ju så mycket tips och ideer om inredning, hobby mm så det känns ibland som om jag vill kasta ut alla mina kära saker,möbler mm men kanske räcker det bara med en jätteburk vit färg!! Ja, ideerna är många men de stannar oftast på planeringsstadiet har jag märkt.....nytt kök eller inte, måla om själva eller anlita yrkesman, flytta till annat boende eller inte, köpa hund.......nja där är det nog fn inte köpa som gäller.......Ta av morgonrocken och fixa till mig.....ja eller inte fn.......Det måste nog snabbt bli ett JA där så att jag får "något gjort" mer än blogga. TACK igen för att ni tittar in hos mig och trevlig första februari önskar jag.

1 kommentar: