torsdag 23 februari 2012

GRATTIS till en dotter .........

När vi nu har ett Kungahus, som jag vet att det finns delade meningar om, vill jag för min del skicka ett varmt GRATTIS och en tanke till Prinsessan Victoria och Prins Daniel. För dem personligen är ju detta en fantastisk händelse och jag är så glad att det verkar ha gått bra allting! För även om man är kunglig kan man ju som förälder inte påverka naturen........
Här i Göteborg skiner solen från en klarblå himmel så det är det andra glädjande.....
Sen gjorde jag en så gott som ekologisk smoothie och den var jättegod. Energikick!
Innehåller inga mjölkprodukter utan består av 1 kravbanan, djupfysta hallon, några msk svart vinbärssylt och svart vinbärssaft.
Vinbären har vi odlat själva och sylt/saft gör min man......han är väldigt huslig och pysslig med sånt ....
Ja, nu känner jag mig redo för dagen. På programmet står naturligtvis gardinuppsättning och kanske senare kaffe i trädgården..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar