onsdag 14 mars 2012

Det har blir jag glad över....

Härligt solig dag här i Göteborg idag. + ca 20 grader direkt i solen! Det piggar upp sinnet ....

Hade några ärenden upp till vårt centrum och tjejen som numera driver blomsteraffären har alltid så mycket fina blommor av bra kvalitet. Ser det inte läckert ut?
Jag hämtade ett nytt bokpaket från bokklubben.

Ni som läst tidigare inlägg vet ju nu att jag gillar Ranelid och ser fram emot den här nya boken.(klicka på fotot för att läsa tydligare)
V Lärn har jag läst något av för länge sedan men hennes böcker har inte lämnat några större "avtryck" hos mig. Nu var månadens erbjudande ett "dubbelpaket" så hon får en chans till.......
När jag sen kom hem fann jag min tidning i brevlådan! Jag brukar prenumerera på en tidning i ca 6 nr sen byter jag. Oftast blir det Lantliv, Femina.....
Nu ser jag fram emot eftermiddagskaffe i "mitt gods" och senare ikväll blir det nog Ranelid.

Jag återkommer till blommorna. Hur fina de än var i blomsteraffären (köpte två Påskliljor men de har inte slagit ut ännu) så går de inte upp mot den egna första Krokusen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar