måndag 26 mars 2012

Estelle med familj.......

Pusta en stund känner jag att jag behöver ! Jag har en hylla i köket med bla massor av kokböcker och diverse annat "smått och gott!

 Jag gillar ju böcker av alla slag och då blir den ju en mängd kokböcker också.....mer böcker än mat känns det som ibland!
Hylla i vardagsrummet
 Sen gillar jag att göra fina paket när jag ska ge bort någon present, julklapp mm. Nu var det länge sedan jag städade hyllan med snören,adresslappar mm och jag bara undrar "hur kan det bli så rörigt"....Så nu är det sopsäck i köket och jag försöker strukturera upp det hela, för nya paket blir det ju!

Jag blir trött av att städa och röja så jag tog en liten paus och surfade runt lite nätet. Då blev jag såå glad över att Prinsessan Estelle med mor och far fanns på nya bilder. Oavsett vad man har för åsikt om Kungahuset så är det väl positivt med foto från en lycklig familj i motsats till det negativa som oftast annars finns att läsa.
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.899181-nytagna-bilder-pa-estelle

Lätt att bli kvar här framför datorn men nu gäller det att avsluta projektet jag började på!

3 kommentarer:

  1. Här är en till som älskar sina böcker, idag är det ett nytt inlägg, handlar om bröder ännu en gång, min hette little Joe, ha en fin vecka, 3 tanter

    SvaraRadera
  2. Hur går det med skåpet du skulle måla? Nyfiken bara. Ha det gott. Kram Mimmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din hälsning! Jag beundrar ditt minne...men tyvärr har det ännu inte hänt något. Lika mörk som tidigare...men man vet ju aldrig "plötsligt händer det" som det står på Trisslotten. Trevlig kväll/M

      Radera