måndag 19 mars 2012

Ingen höjdskräck här inte.........

Igår fick jag ett tips om att titta på detta program
Eftersom jag redan tittade på annat program så såg jag inte så mycket men det jag såg räckte för att konstatera att det finns människor i världen som är villiga att utsätta sig för vilka risker som helst verkar det som........

Kan säga att här passar jag inte in alls! Jag tillhör dem som nästan får svindel av att stå på en stol, kanske lite överdrift, men tittar ut genom ett flygplansfönster gör jag aldrig.....Jag kan nästan inte fatta att de klättrade på dessa bergstoppar nu när jag tittar på bilderna (tagna direkt från tvrutan)....Häng med upp!

Ser ni att det är en människa på toppen till vänster

och här är en som tittar ner från toppen till höger

Tror att de som sitter här och njuter klättrade på ett annat berg.......det känns nästan i magen bara att skriva om det!
Då känns det lugnare med en sväng till ICA och inte kan man motstå blomsteraffären, som vanligt!
Blev två stycken mini-paula. Älskar dem!
Sen såg jag ett tips på kylskåpsmagneter från Granit. De har affär inne i centrum såå nu har jag ju ett ärende in till stan. Kände direkt att dessa "måste-jag-ha"......
Annars händer nog inget särskilt idag innan det är dags för Skrivkurs III. Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar