torsdag 1 mars 2012

Lite statistik igen.......

Tänk, nu är redan februari månad slut! Jag blir såå otroligt GLAD när jag tittar lite på den statistik som produceras med automatik här på bloggen. (jag är ju en siffermänniska, ekonom )
När jag startade min blogg hoppades jag ju att någon skulle "titta in" hos mig men hur många kunde jag inte ens fantisera om. Av siffrorna framgår att över 3000 st sidvisningar har gjorts på bloggen, varav över 1000 st den senaste tiden. Det vet jag ju inte är detsamma som unika besökare men jag ät såå glad över det intresset!
Teknik omkring bloggen tycker jag fortfarande är svårt och tar gärna emot tips om
  • hur länkar man från annan blogg till min tex när någon har en utlottning
  • om jag vill fira med en liten utlottning, hur gör jag då?
  • hur får jag bloggen mer sökbar för "vem som helst"
  • hur får jag bort de krångliga "ord" man måste fylla i när man kommenterar ett inlägg. KLART!!
Ja, lär jag mig detta är jag en bra bit på väg!

Nu ska jag skriva lite om gårdagens äventyr i Rosornas värld men det gör jag i separat inlägg. TACK för att du tittar in hos mig! Kram

1 kommentar:

  1. Jag har fått tips om att ta bort de krångliga verifieringsorden så det bör fungera nu. TACK för det tipset!

    SvaraRadera