måndag 14 maj 2012

Så roligt att vinna!

Jag gillar att ta lotter, spela på Lotto (endast 2 rader i veckan) har lite tur ibland men oftast vinner jag ingenting. Då blir jag ju så otroligt glad över den här fina vinsten i utlottningen hos Skogslyckan

Jag är såå glad över mitt lilla paket med vackert kort, handskriven hälsning och en helt underbart doftande Lavendelpåse! Har hört/läst om att man sover gott om det doftar av lavendel så kanske hamnar den i sovrummet....
Hans hade ett ärende till Ikea och jag följde med......det blev ingen tid att "spana runt" men mitt intryck blev att det verkade mycket fräschare , färggladare och bättre kvalitet än tidigare. Många fina sommarutemöbler....men vi får inte plats med flera .....En ny lampa till växthuset blev det. Det är ju lite fuktigt därute ibland så skärmen är av plast och Hans har lovat att det inte är någon fara att ha den i växthuset. Har väldig respekt för el!




Vi har haft ruskväder här idag så dagens växt utomhus har varit svår att hitta.....men jag väljer mina jättefina pelargoner till DAGENS VÄXT. Så underbara färger!

2 kommentarer:

  1. vilken tur Du har.Mina tre som var ihopsatta
    i en stor hängampel.De har ballat ur totalt
    Jag hade ju den på min inglasade balkong,men min
    dotter tror att det kan vara kylan,vi hade ju minus -2, ett par mornar.
    Men de andra ser ut att ha klarat kylan.J--la
    vår.

    SvaraRadera
  2. Grattis till fina vinsten, vad kul för dig. Nej gardinen är inte Jobs tryck har köpt den på metervara på Rosa huset i borlänge, finns massvis med oika färger. Ha det gott. Krm Mimmi

    SvaraRadera