fredag 15 juni 2012

Drömmen som sprack.....


Jag tycker Sverige var bra ikväll men det räckte ändå inte till vinst. Nu får vi se fram emot spännande fotbollsmatcher med de lag som är kvar......Men visst hade det varit kul om vi lyckats!
Idag var det nya ärenden i stan och det är realistationer överallt. Jag hittade ett skärp som jag kände det måste-jag-bara ha...passar exakt i färg till min handväska. Min favoritbutik Stefanel har så jättefina skärp från Italien i så fin kvalitet.
Sen har vi detta med kollektivtrafiken...det är klart att det är bra att bussar/spårvagnar finns men det är också mycket krångel. Idag fick jag och resten av passagerarna utrymma bussen pga en passagerare som enligt chauffören troligen var narkoman och pysslade med sprutor/kanyler mm längst bak i bussen och knappt kunde stå......hon larmade bla polis. Inget ovanligt med tömning av bussar enligt de andra passagerarna.....ersättningsbuss kom inte och taxi fanns inte här så jag fick ringa efter min privatchaufför!
Under tiden plockade jag en bukett, mini, blommor som får bli DAGENS VÄXT

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera