fredag 1 juni 2012

Vilken tv-kväll det blev.....

I valet mellan tv-programmen som började kl 20.00 drog Claes Eriksson med andra delen av föreställningen Max "högsta vinsten" ......jag vet att den kan ses även på SVT Play/repriser men jag är ju en stor fan av Clas och första timmen på finalen i Let´s Dance tittade jag inte på......och när det blev aktuellt med fortsättningen så var det ytterligare en favorit på ettan, allas vår Noomi i Luftslottet som sprängdes.....pust!
 Vilken tur att det finns fjärrkontroller ibland när vi tittade på allt detta, eller jag iallafall....för maken fixade fredagsmiddag. Norsk fjordlax,hemgjord gravlaxssås,potatis,brysselkål och grönsaker och ett glas vitt!
  • Vem vet mest
  • Postkodmiljonären
  • Max
  • Let´s Dance till och från
  • Luftslottet som sprängdes till o från och sen "till" när Anton vunnit
Jag är fortfarande arg på Teleborian (stavas det så) och han kommer nog att störa nattsömnen men jag ska koncentrera mig på delar ur Max. Varför inte drömma om en korsstygnstavla från Konstföreningens lotteri?
Titta på repriserna om ni inte såg programmet.

Så lite om att det är en ny månad.....1 juni idag. Jag kan bara glädja mig åt att så många "tittar in" på min blogg, en del skriver kommentarer och jag tycker det är såå roligt fortfarande att blogga trots strul med bilder mm.
Att jag idag skulle passera 8000 st sidvyer hade jag aldrig kunna tänka mig. TACK igen för att ni tittar in och jag tar det som en uppskattning av vad jag skriver....Nu är det dags att stänga av datorn och låta "lilla hjärnkontoret" koppla av. Godnatt och på återseende hoppas jag!

2 kommentarer:

  1. hejsan Maj,jag älskar Claes och de andra grabbarna med.Jag brukar se reprisen på SVT 24
    Han är ju toppenbra. Jag tror Du och jag har
    samma smak eljest.
    I dag skall jag gå till min gubbe igen.Var ledig i går,ledig är fel ord,men jag var hemma och gjorde sådant man inte hinner på en kvart.
    Ha en bra lördag önksar

    SvaraRadera
  2. Hihi, låter som en hektiskt kväll i tv-soffan :)

    SvaraRadera