torsdag 5 juli 2012

Dags för lite SEMESTER.....åtminstone en vecka

Varje gång du tar av dig skorna så medge att det känns skönt....sjöng vår käre Povel Ramel och är det inte bla det som är SOMMAR!
Eller smultronen (tog inget foto på de vi åt igår kväll) som redan är mogna men hallon väntar vi på......En favoritbok i sköna stolen, eller ett
Bara gå ut i trädgården och lyssna på koltrasten som varit i farten länge, länge....
Hoppas kunna titta in på någon loppis odyl
och så har vi ju allas vår Tina som jag tittade på igår.....det såg faktiskt jättegott ut med den nyfångade rödingen.....
och SOMMAREN själv i tv....allas vår Ernst (fast jag tycker han är lite väl pysslig ibland)....

Ja, jag lägger ifrån mig datorn och kommer inte att ha koll på varken Facebook eller bloggar. Jag märker att andra bloggare/läsare också tar lite ledigt så nu hoppas jag på en fin vecka. Återkommer så klart med bilder och lite rapport om hur det varit. På återseende hoppas jag !


5 kommentarer:

  1. Ha det så skönt men bara en vecka,sen kommer vi tillbaka och kollar. Jag tror Du ochjag har
    samma fågel i bakgrunden.
    ha det så bra

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön (blogg)semester och välkommen tillbaka pigg och utvilad.

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en härlig semestervecka!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Kul att du vill vara med i min utlottning! Ha en riktigt skön semestervecka!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en härlig semester

    SvaraRadera