torsdag 12 juli 2012

Liten semestertripp, del 2

Sådär ja.......nu har jag ätit sen frukost och fortsätter att skriva.....
Eftersom planerna nu fick ändras åkte vi inte tillbaka till Hallstahammar. Med kartboken i högsta hugg bestämde vi oss för att åka vägen över Sunne för att slutligen hamna i Köpmannebro/Mellerud.
Nu tog resan längre tid än beräknat, regnvåta vägar, trafik mm och klockan närmade sig 18 när vi bara var i Sunne. Eftersom jag har ett sk Enjoy-häfte med olika rabatter på hotell mm började jag leta i det.Och det fina hotellet Selma Spa fanns med där.....så vi stannade där!
Välkommen på 3-rättersmiddag.....










Kortet på varmrätten gör inte anrättningen rättvisa så jag hoppar över det.


Nu känner jag verkligen igen mig....uppdatering av kort börjar krångla så jag slutar här och börjar på nytt med del 3.
Otroligt nog har det just slutat regna och solen tittar fram. Hoppas det håller i sig!




1 kommentar:

  1. Trevligt med en semester tripp! Och jag hoppas att vädret blir soligt resten av er tripp!
    Maten såg god ut!

    SvaraRadera