fredag 21 september 2012

Stig-Helmer , du är underbar!

Vi har nyligen blivit med ny kanal.....jag glömmer oftast bort att vi har TV4 film numera men ikväll sändes en riktigt feel-good film. Hälsoresan med allas vår Stig-Helmer (Lasse Åberg). Man kan väl inte annat än skratta åt denna rollfigur
Stig-Helmer på Gustav Vasa Spa!

Jag har skrivit förr att jag egentligen inte gillar att laga mat men nya recept gillar jag. Igår läste jag om Kryddig vardagsbiff . Spännande tyckte jag  och det åt jag ikväll medan Hans istället åt kyckling.
Jag gjorde ingen sås men kan rekommendera dessa och med sås måste de vara supergoda. Jag har våra egenodlade palsternackor och hemgjord svartvinbärsgelé till.
Rev ur receptet lite slarvigt men det går att läsa ändå, eller hur!
Mätt och belåten har jag just tittat på Skavlan. Tycker att han är otroligt bra och lyckas så bra med sin mix av gäster. Så även ikväll.

Undrar ni hur det gått med "mystiska ljuden" så kan jag säga att hittills idag är det lugnt.

Önskar fortsatt trevlig fredagskväll om någon tittar in till mig så här en mysfredag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar