lördag 3 november 2012

Vilken glädjande överraskning........

Kan en regnig morgon starta bättre??


För 1 år sen startade jag, på försök, min blogg.....bla för att jag själv tycker det är så roligt att skriva, att jag har tid nu som pensionär, att jag via bloggarna får ta del av så många fina tankar, tips på inredning, recept på god mat, berättelser om ur vardagslivet , otroligt fina foton mm.

Då, för ett år sen, kunde jag inte tro att jag skulle få ta emot denna utmärkelse som jag blev såååå
glad för.
Det inspirerar mig att fortsätta blogga och att hela  tiden försöka "förbättra" mig vad det gäller tekniken. Ändra mitt sätta att skriva gör jag nog inte.....jag är spontan och skriver "direkt ur hjärtat" som det heter.....så TACK så mycket INAS HOUSE !

Jag kommenterar bara givaren och de bloggar som kommer att få utmärkelsen av mig med några korta enkla ord (kunde vara många fler)


* KEMIN stämmer helt enkelt
* LÄSER med glädje
* GER något att tänka på
*INSPIRERAR 
*VARIERANDE tema

Nu vill jag ju glädja någon annan med denna utmärkelse och då skulle jag ju kunna ha "lottdragning". Skriva bloggnamnen på lappar och dra fem härliga bloggar. Nu gör jag inte så utan väljer, utan rangordning och utan att förringa andra bloggar som jag dagligen följer......



Dessa bloggar har jag valt och hoppas ni blir lika glada som jag blev!







På Inas House fanns reglerna för denna utmärkelsen och naturligtvis är det helt frivilligt att dela ut den vidare.....men reglerna är så här


Regler för utmärkelsen är:
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.
2.Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.
3. Kopiera post-it lappen och sätt den på din blogg.


Så var det ju det här med tekniken......jag hoppas jag fått det att fungera och önskar fortsatt trevlig helg! Hoppas vi "ses och hörs" snart igen.

12 kommentarer:

  1. Tack snälla vad glad jag blir ♥
    Och så har det faktiskt slutat regna!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var roligt att höra, både att du blev lika glad som jag och att vädret bättrat sig. Tänker på dig. //M

      Radera
  2. Tack snälla, vi 3 tanter niger och bockar.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att ni också blev glada. Er blogg passar mina minnen från en annan tid perfekt! //M

      Radera
  3. Grattis!! Det är det här som är så roligt med bloggandet, att man kan dela tankar med någon, och sen få sån respons på det hela!!
    Ha en fortsatt bra helg!!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig. Önskar dig fortsatt trevlig helg också //M

      Radera
  4. Men stort grattis:) Ändra inte ditt sätt att skriva, det är ju det som är din blogg...direkt från hjärtat.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Hej Maj!

    Nu blev det så där som tidigare skrivit om......
    MEN ALLTSÅ! :o) Vad glad jag blir!!!!!

    Från hjärtat TACK för denna fina utmärkelse.Den värmer alldeles extra.

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du blev så glad över den....det blev jag också över min utmärkelse. //M

      Radera
  6. Tusen tack för den fina utmärkelsen. Jag är så glad att du läser och tycker om min blogg. Stort tack och stor kram!
    Jannike

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du blev glad. Trots vår stora åldersskillnad "känner jag mig hemma" på din blogg. Tänker ofta på din Frankrikeresa tex . Fortsatt trevlig helg! //M

      Radera