måndag 10 december 2012

Då är Nobelfesten igång......del II

Då har Nobelfesten kommit igång......det har talats om frisyrer, smycken, mat mm och jag har försökt ta några foto direkt från tvskärmen.....

  • Kungafamiljen anländer
  • Drottning Silvias klänning
  • Drottningens håruppsättning idag och tidigare år
  • Prinsessan Viktoria och
  • hennes tjusiga håruppsättning
  • Prinsessan Madeleine







Jag tycker vi har en väldigt stilig Kungafamilj och i de intervjuer som sänts har framkommit att bla Japan och Kina tycker att det är en helt enastående upplevelse, detta att Kungafamiljen är närvarande.
Personligen tror jag det betyder mycket för Sveriges relationer till dessa länder.

Har lyckats ta foto på förrätt och varmrätt men det var inte helt lätt......ser väldigt gott ut iallafall!




Och sen till sist den pampiga entrén med efterrätten!




Oj, så vackert!

Fortsättning följer.......
Och GP sänder live

2 kommentarer:

  1. Hej på dej! :o)

    De är ju alla så enormt vackra. Säkert en upplevelse hela denna tillställning. Hahaha, jag brukar allra mest beundra alla som serverar. Tänk om man råkade spilla el tappa ner en tallrik i knät på någon! Typiskt mej att tänka på såna saker! :o)

    Jag har bara tittat lite. Kul att se alla underbara kreationer!

    Ha en finfin vecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Så bra att du visar lite bilder för jag har missat hela tillställningen. Just nu står Tv:n på, men nu dansas det istället. Visst är de fina att se på.
    Ha det gott och kram!

    SvaraRadera