måndag 10 december 2012

Dansen fortsätter länge än....Del III

Tycker att det har varit en lyckad tvsändning från årets Nobelfest. Jag minns inte hur många år jag tittat på festen men det är många....har blivit en tradition som jag gillar!

Och det är ju inte slut med detta för imorgon kommer ett av mina favorit program "Snillen spekulerar" där Nobelpristagarna samtalar och svarar på frågor från studenter.....ser jag fram emot!

Det talades också om utdelningen av årets fredspris naturligtvis. Det har debatterats livligt, liksom alltid, om det var rätt pristagare eller inte.....men betänk en stund detta






Till kvällens vackraste/mest spännande klänningar (Kungafamiljen ej medräknad) valdes dessa

Detaljer och tillhörande skor mm kommer inte till sin rätt  men det kommer naturligtvis att finnas massor med bilder i tidningarna........




Dansen i Gyllene salen 


Nu är både jag och bilduppdateringen trötta. Kvällens värdar gjorde ett bra jobb och jag säger Natti, Natt


2 kommentarer:

  1. Det var en lång dag igår, inte bara för alla deltagarna till festligheterna utan även för oss tv-tittare. ;)

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Jag kollar inte på den men det är alltid trevligt att se alla vackra kläder. Ha en fin dag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera