lördag 9 februari 2013

Ur Andrea Bocellis nya album.....

Läser just dagens tidning och där finns mycket,4-5 helsidor, att läsa om kvällens , enligt många, stora musikhändelse....Melodifestivalens del II....




Ska väl inte såga kvällens låtar utan att ha lyssnat på dem men jag tror mig veta redan nu att jag inte kommer att hitta någon favorit....kanske Louise Hoffsten....

MEN överst på en av sidorna fanns en lista över "albumtoppen"......TACK för den informationen för där fanns, som ny nr 6 ,min favorit Andrea Bocelli och hans nya album. Kan inte upprepa nog många gånger hur lycklig jag är för att ha sett denna superartist live två gånger!!




Så i väntan på kvällens melodier kan ni lyssna på ett smakprov ur nya skivan Här. Ska omgående beställa den.......

5 kommentarer:

  1. ja det var ju toppen för Dig , det är nog
    inget vidare för Louise Hoffsten det är ju inte
    sådan musik tror jag. bara hon inte tager fram munspelet,för det är som tonerna
    dör ut för henne. Egentligen skall man aldrig
    prata musik, smaken är som baken delad.

    kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Lyssnade till Andrea ,det är ju min favorit också .Har du fått någon hjälp ännu med ditt problem .Du kan också gå in på bloggen, fixa din blogspot ,och fråga ,den finns i min blogglista .Trevlig lördagskväll ,Nette

    SvaraRadera
  3. Lycko dig som har sett och hört mr Bocelli! En dröm som jag hoppas få uppfyllt någon dag. :)

    Önskar dig en fin Mellokväll!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  4. Jaa,maj nu är jag här igen, nu är du väl nöjd när
    Louise Hoffsten gicj direkt. Jag håller med dig
    hon var toppenbra i kväll, glöm föregående kommentar
    hos Dig,man kan ändra sig som väl är. Natti,natti

    SvaraRadera

  5. Förstår verkligen att du är glad över att ha fått lyssna och se denna fantastiska artist i verkligheten!
    Fantastiskt vackert sjunger han, måste nog köpa nya cd:n imorgon, har hört lite från den på tv reklamen också.
    Roligt att det gick så bra för Louise Hoffsten.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera